19.2.08

ADIVIÑA ADIVIÑANZA...???







A ONDE PERTENCE ESTA IMAXE???
IDE OPINANDO

9 comentarios:

Anónimo dijo...

pois a alghún redondo de por aí adiante...

Anónimo dijo...

a min éme igual onde sea. eu o que quero é que me expliques que é o que fas pa que che voten pola túa m.... de títulos; vale que deixaras o inglés a un lado, pero o título sigue sin ter pa onde ir, e aínda así hai animaliños que che votan!!!! vas pasar de ser un mísero repunante a ser o meu ídolo!!!!

mulherinha dijo...

eu!!!! onde andabas?? Xa se te botaba en falta...

Anónimo dijo...

andábache na casa, xa se sabe febreiro tepo de exames e laurita tiña que ivernar da internet, pero agora xa ta operativa
MOLAN OS MEUS TÍTALOS...!!!!

mulherinha dijo...

eu diría que a afto é do redondo, pero faltan conos, sinais e escavadoras....

Anónimo dijo...

imos moi despistadas e despistado, velaí vai unha pista;
ten que ver co redondo
é un lugar fóra de Galiza
é un sitio pa ir de paseo...
non dou máis pistas que xa o sabedes..................

mulherinha dijo...

fóra de Galiza...e non será máis ben na Galiza do Sur?

Anónimo dijo...

eu digho que é óbidos, que se passeia mui bem pola muralhinha.

Susarins.

DuChIs dijo...

po listo de turno. non tuven exames en febreiro.